Astro logo suks :-)

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Astro logo suks :-)

• Dette emne har 40 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af ctj. This post has been viewed 1496 times
Viser 11 indlæg - 31 til 41 (af 41 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

Tror også easy du kan have 3 banner i hver side (6 ialt) det vil give mere harmoni, men pænt under hianden

jeppe
      Deltager
        • Super Giant

Hmmm … Det tror jeg altså vil blive for voldsomt. Jeg er af den opfattelse, at annoncer aldrig må overskygge det redaktionelle indhold. Så bliver man som læser bare irriteret over al den “flimren”.

Der skal jo også være plads til et billede fra galleriet i venstre kolonne. Og så er der ved at være fyldt godt op.

jeppe
        Deltager
          • Super Giant

Hov, jeg opdagede lige, at der var en hel række indlæg, som jeg havde overset.

I skal virkelig havde en skulleklap for at stablet et så godt forum på benende!! Clap Det er flot

Mange tak Embarrassed

Der hvor Klokken er nu 19:44 = spild plads = plads til en lang banner eller fler små

Der er faktisk ikke så megen plads tilovers der. Pladsen bruges bl.a. til en kvik-login. Den ser I bare ikke, fordi I har sat jeres profiler op til at være permanent logget ind. Men noget plads er der selvfølgelig til overs. Det overvejer vi lige lidt, for idéen er udemærket. Det må bare som sagt ikke virke for voldsomt med bannerannoncerne.

få dem i samme brede som Annonce bjælken. Og så lige få en lidt finer, tekst på den, det der RØDE med outline ser lidt chep ud, især til den her farver som er på forumet

Du har fuldstændig ret! Det var bare lige nogle bannere, jeg havde liggende, som jeg satte op, for at felterne ikke skulle stå tomme Ermm. Der skal arbejdes noget mere med bannerfelterne. De skal jo f.eks. også rotere på siden.

rigo
          Deltager
            • Super Nova

Jeppe er det dig der har fået en for meget i aften LOL

andreas.v
            Deltager
              • Main Sequence

Jeg undskylder meget!

Dette er min fejl

Jeg var inde på forumet via en skole computer og nogen har åbenbart luet det og selv logget ind. De kom og bekendtegjorde det for mig!

Har også modtaget en mail fra dem send fra forumet.

Jeg undskylder meget! Unhappy

mikkellund
                • Giant

Det er sku ikke din skyld Andreas, det skal du ikke være ked af. Det rammer heller ikke så hårdt at blive kaldt nørd, når det passer.

Mikkel

andreas.v
                Deltager
                  • Main Sequence

ja okay..

Admin vær sød at slette profilen enden de begynder på noget nyt..

jeppe
                  Deltager
                    • Super Giant

Så er de væk – både profil og indlæg er slettet Evil%20Smile

jacobb
                      • Nova

Tænk ikke mere på det Andreas, der er den slags mennesker alle steder, selv på nogle arbejdspladser.

Når man bliver kaldt nørd af en der ikke ved bedre så må man vel bare tage det som et kompliment.

Mvh

Jacob

johnni.gade
                        • Giant

spændende med nyt forum! 🙂

ctj
                          • Planet

Synes det er fint med det oldschool logo, indholdet i forummet holder jo, så..
                          ; )

Viser 11 indlæg - 31 til 41 (af 41 i alt)
                        • Emnet 'Astro logo suks :-)' er lukket for nye svar.