› Fora › ASTRO-FORUM › FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG › Astro logo suks :-)
- Dette emne har 40 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af ctj. This post has been viewed 1495 times
-
ForfatterIndlæg
-
29. september 2008 kl. 13:03 #1570
jensDeltager- Giant
Ingen tvivl om at du er en hyggespreder.
Du når altid at snakke med en del mennesker på de enkelte astrotræf og får set i en masse teleskoper.Den type der bare går ombord i andre mennesker og betragter dem som ligesindede.Du er så også med ‘hele vejen rundt’ . . . se bare spredningen i dine indlæg . . . for ikke at tale om mængden af dem . . .Det vidner da om dit engagement og din sociale kompetence.Vær du stolt af dig selv Rigo, du skaber nemlig hygge omkring dig.29. september 2008 kl. 17:48 #1573
jeppeDeltager- Super Giant
Hej Jens,
Nej, det har ingen lovet Til gengæld lover jeg gerne, at vi altid vil være lydhøre overfor ønsker til forum her
Og så har du i øvrigt ret mht. Rigo. Han er virkelig god til at sprede en rar stemning om sig. Stor ros til Rigo !!! – og selvfølgelig også til alle de andre rare folk både her på forum, på andre fora og i astronomiens verden i almindelighed. Der er generelt en rigtig god stemning i denne hobby. Det er derfor Henrik og jeg er så glade for vores astronomivirksomhed. For pengene er det (sgu) ikke, der trækker29. september 2008 kl. 18:07 #1574
tommyfDeltager- Neutron star
Syntes allerede nu at dette forum er godt, der er kun bagateller tilbage før det er færdigt,,,
29. september 2008 kl. 18:55 #1578
Ud over selvfølgelig banneret, der skal skiftes, kan I så ikke fortælle, hvad I synes, der også bør være her på forum? Så vil vi se på det med milde øjne.
– og ja, en chat er allerede planlagt til implementering i løbet af en uges tid oder so, så den behøver I ikke at nævne29. september 2008 kl. 19:21 #1579
mikkellund- Giant
Det kunne være: en boks med en list over Brugere online og måske en besøgstæller boks med statistik. Men det er på den anden side ikke noget der giver særligt meger mere funktionalitet til foraet.
29. september 2008 kl. 19:40 #1585
rigoDeltager- Super Nova
hehe, det må jeg hvis helle ligeeeee vise min kære mor, sådan tænker hun slet ikke om mig! Jens
http://www.rigorigo.dk 2008-09-29 19:40:49 30. september 2008 kl. 06:18 #1616
jensDeltager- Giant
http://www.rigorigo.dk wrote: hehe, det må jeg hvis helle ligeeeee vise min kære mor, sådan tænker hun slet ikke om mig! Jens
Hun kender dig ikke Rigo . . .30. september 2008 kl. 22:18 #1624
ksondergardDeltager- Giant
HEHE Rigo en hygge spreder….. han er sgu næsten ikke til at kende
30. september 2008 kl. 23:13 #1625
bobo- Giant
Hej Jens.
Troed da ellers i typografer arbejdede med større skærme Men okay, hvis det er pixibøger du roder med er det vel okay med en 17’er Har selv skiftet til en 22’wide så har rigelig med plads, og de flotte billeder mange af jer ta’r, ser meget bedre ud i det format1. oktober 2008 kl. 14:03 #1635
henrikDeltager- Nova
“De runde bobler er yt”; Vil det sige det skal være en anden skrifttype – måske mere firkantet?
Jeg er ved at lave en ny, hvor stjernehimlen indeni er tydeligere og hvor der er en lille skygge lige under teksten, så man får 3D effekten med. Kikkerten bliver så lidt skarpere og får en skygge magen til.
Hvad siger i; Skal der være en antydning af et kort (hvid/sort) som underlag?
Mvh Henrik
Henrik 2008-10-01 14:04:33 1. oktober 2008 kl. 19:00 #1644
rigoDeltager- Super Nova
De banner reklamer, skal i spredes sådan i hver hjørne, ser lidt u’pro’s ud 🙂
1. oktober 2008 kl. 19:43 #1647
Hej Rigo,
Idéen var at sprede dem så meget som muligt på siden for at få flest muligt til at se dem (det er jo ideen med dem ) og for at få lidt farve ind flere forskellige steder på siden. men det dur jo ikke, hvis det åbenbart ser uprofessionelt ud … Hvordan skal bannerne placeres, hvis det skal se professionelt ud og stadig været synligt? Gode idéer er meget velkomne!– der kommer i øvrigt sandsynligvis også et langt banner helt nede bunden af siden.1. oktober 2008 kl. 19:49 #1648
andreas.vDeltager- Main Sequence
Måske oppe ved siden af Logoet?? Jeg er ikke så god til at lave orden i ting så det sr pænt og flot ud! (I skulle bare se mit Matematik hæfte!)
Lige nu synes jeg det ser ganske fint ud med nogle banner i vært hjørne! Også er der er kommet en oversigt over nyheder og svar i forumet!I skal virkelig havde en skulleklap for at stablet et så godt forum på benende!! Det er flotMvh Andreas1. oktober 2008 kl. 19:51 #1649
rigoDeltager- Super Nova
Jeg ville nok:
Der hvor Klokken er nu 19:44 = spild plads = plads til en lang banner eller fler småDe andre 4 små ville jeg sæt: 2 i V og 2 H side, men under hinanden under Nyeste 10 emner, og under Nyt fra Astronomibladet. og få dem i samme brede som Annonce bjælken. Og så lige få en lidt finer, tekst på den, det der RØDE med outline ser lidt chep ud, især til den her farver som er på forumet
http://www.rigorigo.dk 2008-10-01 19:52:18 1. oktober 2008 kl. 19:57 #1651
andreas.vDeltager- Main Sequence
Ja der hvor klokken står og hvornår ens sidste besøg var kunne bestemt spares væk! Det ville være et kanont sted til et banner!
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Astro logo suks :-)' er lukket for nye svar.