Astro logo suks :-)

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Astro logo suks :-)

• Dette emne har 40 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af ctj. This post has been viewed 1494 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 41 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

undskyld men det Astro logo suks 🙂 Ujævn! ikke skarp i kanterne, og scopet linger en gammel kanon der helt sort af røg ude i enden LOL og svæver

Det er hvis en ommer Wink

Astro-Forum%20Websted

jeppe
      Deltager
        • Super Giant

Hej Rigo,

Jeg ved det godt. Mine evner udi grafik er noget p… Thumbs%20Down

Henrik, der er en kende mere skarp til det grafiske, arbejder på et nyt logo.

P.S. Har du i øvrigt set, at de 10 nyeste aktive emner nu vises til venstre?

rigo
        Deltager
          • Super Nova

ja det er ret fint, også i den anden side, men de runde grønne der, er det godt

andreas.v
          Deltager
            • Main Sequence

Jeg synes måske bare at forumet bliver lidt trykt sammen pga de banners. Kunne mand ikke sætte dem i samme side?

Mvh Andreas

rigo
            Deltager
              • Super Nova

der kommer jo mere gejl, så pladsen skal nok blive brugt/mangler

Lars Malmgren
              Deltager
                • Super Nova

Hej Jeppe,

Jeg er enig med Rigo, de der runde bobler er lidt old-style Geek
                Lav astronomibladet’s nyheder på samme måde som den “nyeste indlæg”-boks, altså med en hvis streg mellem hver nyhed… Og så bare ud med de bobler…

Andreas, jeg har lige investeret i en ny 24″ fladskærm på pc’eren, så der maaaasser af plads Hug
                Hehe, ok ok, det er rigtig nok hvad Andreas siger, Jeppe og Henrik vær venligst opmærksom på, at i ikke fylder skærmen ud med for meget fnider-fnadder, som går ud over pladsen…

Lars Malmgren2008-09-28 22:32:49

ove
                  • Main Sequence

…og hastigheden. Det er allerede temmeligt sløvt.

rigo
                  Deltager
                    • Super Nova

her går det nu fint hurtige

jens
                    Deltager
                      • Giant

Jeg tilslutter mig Andreas.

PAS PÅ med at fylde dette forum med for meget . . . og specielt i begge sider!!!

Husk på at mange uploader billeder konstant, så vi har brug for pladsen.

Som jeg så også har nævnt for et stykke tid siden, så vær varsom med at tilplastre dette forum med banners, menuer, henvisninger m.m. hvor der er plads, det sløver bare indlæsningstiden.

Morten Zacho som er admin. på Motion-online bruger dette koncept . . . og for h . . . . . . hvor er mange træt af loadtiden. Der er røget en del medlemmer til andre beslægtede fora på den konto – undertegnede iberegnet.

Så jeg vil gerne bestille bredere spalteplads. Hug

Allerede nu går det ud over kvaliteten af mine skitser når de bliver lagt på dette forum ift. astro’s – og det er jeg stærkt utilfreds med. Cry De bliver komprimerede og den grafiske kvalitet lider voldsomt under dette.

Prøv at sætte skærmen til 1024×768 og læs min tråd her:

Det kan jeg altså slet ikke leve med Jeppe. AngryAngryAngryAngryAngry

Det er ikke alle der har 19″ monitorer.

Hilsen

Jens

Jens2008-09-29 06:17:13

jacobb
                        • Nova

Jeg tilslutter mig det Jens skriver.

Allerede nu bliver det for “klemt” også selvom der er fjernet lidt af den info om nyeste tråd i højre side.

Mvh

Jacob

tommyf
                        Deltager
                          • Neutron star

Man kunne jo smide de felter i bunden så vi stadig har den fulde bredde.

Eller gøre dem valgfrie for hver bruger.

TommyF2008-09-29 07:10:45

jeppe
                          Deltager
                            • Super Giant

I er altså ikke helt nemme at stille tilfredse … Nogen vil have lov til at lægge lige så store billeder på, som de lyster. Andre er irriterede over de store billeder. Nogen vil have så mange elementer på som muligt. Andre vil have et rent forum. Suk …

Her er, hvad vi gør: Elementerne vil kun blive vist på forsiden, hvor man kan se kategorierne, og så fjernet fra alle andre sider. Dette gælder for samtlige elementer, bortset fra bannere, der vil blive vist på alle sider.

Kan det bruges?

rigo
                            Deltager
                              • Super Nova

yep Jeppe,,, http://www.rigorigo.dk2008-09-29 11:37:29

jens
                              Deltager
                                • Giant

Jeppe wrote: I er altså ikke helt nemme at stille tilfredse …

Det har vi da heller ikke lovet dig . . . har vi? LOLLOL

Nej, væk med galgenhumoren – du gør et flot stykke arbejde Jeppe og jeg tror jeg taler på fleres vegne når jeg nu skriver, at det virkelig er prisværdigt at du søger at efterkomme vore ønsker. Big%20smile

Stor respekt for det. Clap

Vigtigst af alt er, at jeres grafiske opsætning af dette forum primært dækker de grafiske behov.

Din nuværende løsning er super.

At billeder er lettere komprimerede kan jeg godt leve med, mens det er ulideligt når først indlæg kun kan læses via rullevinduer.

Standarden er stadig 1024×768 i skærmopløsning, selvom vi hurtigt kan blive enige om at 1280×1024 ville passe perfekt . . . men det går bare ikke på en 17″ skærm.

undskyld hvis jeg virkede lidt pågående, men som gammel mand i typograffaget, så ser jeg meget på etn brugervenligt grafisk design/opstilling.

Jo mere det er lige til at gå til (hurtighed og design) desto flere brugere vil der være sandsynlighed for på et forum.

Det bliver så ikke mindre hyggeligt og socialt nu når vi har Rigo her også. Wink

Jens

Jens2008-09-29 09:42:57

rigo
                                Deltager
                                  • Super Nova

hov hov ! Jens, hvad har jeg nu gjort,,, and what do you menn about that, er jeg socialt Stern%20Smile

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 41 i alt)
                                • Emnet 'Astro logo suks :-)' er lukket for nye svar.