Astro-Forum eller Lyra-Forum

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Astro-Forum eller Lyra-Forum

• Dette emne har 62 svar og 22 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 1 måned siden af jeppe. This post has been viewed 1843 times
Viser 3 indlæg - 61 til 63 (af 63 i alt)
  • Forfatter

bobo
      • Giant

Altså, jeg har intet problem med at Mogens og Henrik laver lidt “positiv omtale af egne produkter”, som jeg ser det, er i seriøse og yder en god service, og det er da alfa omega med så lille en køber skare. Der burde være en lille “reklamesøjle” bare med links til forhandlerne, så kan de små, der handler med niche produkter også få en plads. Thumbs%20Up

Jo flere seriøse forhandlere her er jo bedre. Har set et forum med kun 1, og han havde nærmest Gude status, det var meget ensporet og der var ikke plads til kritiske indlæg.

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Tjae, jeg kan kun se at det ikke skulle være nødvendigt for sådan en gut som Mogens at være i tvivl om hvad der er oki her. Sålænge det ikke er…:

Alt andet end hvad jeg har er godt… Og det er indenfor tråden, så kan jeg ikke se at det skulle være forkert at oplyse om farve/form/funktion/fragt eller prisen…

Men det er jo bare mig, det er jo heller ikke mig der betaler dette gilde.

jeppe
        Deltager
          • Super Giant

det er jo heller ikke mig der betaler dette gilde.

Lyra er naturligvis garantsponsor for Astro-Forum, men det hverken skal eller må få indflydelse på, hvordan forum bruges og af hvem. Alle har ret til at komme til, uanset om man er “betalende” eller ej. En forhandler, der af den ene eller anden grund vælger ikke købe bannere på AF, har præcist lige så meget ret til at komme som alle andre forhandlere. Sådan er det, og det vil ikke blive lavet om. Det er en af grundpræmisserne for hele forums eksistens, at det er for alle; store som små, høje som lave, forbrugere som forhandlere, konkurrenter som kollegaer.

Så glem bare det med pengene til at oprette og drive forum. Det er irrelevant, og optimalt glemmer alle alt om det.
        Viser 3 indlæg - 61 til 63 (af 63 i alt)
        • Emnet 'Astro-Forum eller Lyra-Forum' er lukket for nye svar.