astro APP

• Dette emne har 6 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 11 måneder siden af riza. This post has been viewed 33 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

clauskaf
    Deltager
      • Nova

Hej allesammen

Jeg er stødt på en god app omkring astronomi. Den hedder “astropanel”

Den findes på Android marked (play) men desværre ikke til iPhone.

Hilsen Claus

Søren Hansen
      Deltager
        • Giant

Har brugt den et års tid nu, ok men ikke helt præcis, kan crashe ind i mellem

Lars Malmgren
        Deltager
          • Super Nova

Hvad kan den ?

Jeg synes bare, at sådan en mobil lyser helt vandvittigt meget i mørket Dead

Søren Hansen
          Deltager
            • Giant

Vise dig hvordan vejret bliver 2 – 3 dage frem, og pænt tilpasset astronomi, med vind regn, tåge, temperatur osv. prøv den, jeg bruger den sammen med DMI som retttesnor

Lars Malmgren
            Deltager
              • Super Nova

sidewind wrote: Vise dig hvordan vejret bliver 2 – 3 dage frem, og pænt tilpasset astronomi, med vind regn, tåge, temperatur osv. prøv den, jeg bruger den sammen med DMI som retttesnor

Aha, smart Thumbs%20Up

nive
              Deltager
                • Super Nova

ClausKAF wrote: Hej allesammen

Jeg er stødt på en god app omkring astronomi. Den hedder “astropanel”

Den findes på Android marked (play) men desværre ikke til iPhone.

Hilsen Claus

Takker er installeret

riza
                  • Asteroid

Rigtig lækker app som jeg med garanti vil få stort udbytte af af bruge i jagten på klar himmel med anstændig seeing over Moder jord Wink

Er helt grøn i den her hobby, men kan alligevel nemt finde rundt i Astro App´en – Så den varmt anbefales til alle Smile

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'astro APP' er lukket for nye svar.