Aschberg

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Aschberg

• Dette emne har 14 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 10 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 272 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej alle, er der nogen herfra dette forum der skal til Aschberg nordtyskland her i vegenden?? http://www.aft-info.de/index-dk.htm Kim og jeg tager afsted i morgen formiddag, og håber at vejret holder, kan i have en god vegend alle sammen. Thumbs%20UpThumbs%20Up

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Der er vist nogle fra MAF der skal afsted, ved ikke om det er til det samme træf…

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Tjoe, jeg kom vist nok til at sige ja.. Så vi ses der nede, Finn. Jeg regner med at du hjælper mig med sproget 😉 Fynsk/tysk er jo næsten det samme Wink

Finn
          Deltager
            • Neutron star

Michael, jeg kan dårligt forstå hvad i sjællænder siger, så tysk, nej, nejWink, hvad tid regner du med du ankommer, så vi kan holde en plads til dig, bliver sku hyggeligt, skal nok huske noget chokolade Thumbs%20Up

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Erh – Det må vi nok lige snakke med sjæfutten om, noget med at de kommer forbi her ved en 14-15 tiden… Tror jeg nok…

Jeg regner da helt sikkert med noget med nødder 😉

Finn
              Deltager
                • Neutron star

Hej alle der var med i Aschberg, og selvfølgelig i andre også. Det var en hyggelig vegend, hvor vi fik lavet lidt visuelt og lidt foto fredag aften, er allerede igang med min Leo tripets ( tegner rimligt godt ), kommer senere.

Lørdag var der overskyet, men vi hyggede os trods alt, ( jeg taler for Kim og mine vegne vi havde jo en lang og god samtale på vej hjem Approve) Jyder og Sjællænder samt fynboer er faktisk en rigtig god coktail, så jeg glæder mig allerede til September hvor vi skal mødes igen i Ejstrupholm Thumbs%20Up Håber at i alle er kommet godt hjem Thumbs%20Up

Finn2009-04-26 16:50:01

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

Finn wrote: […] jeg glæder mig allerede til September hvor vi skal mødes igen i Ejstrupholm Thumbs%20Up

Mer info? Lenke? Smile

Mvh,
                  Bjørn

nightsky
                  Deltager
                    • Neutron star

mstauning
                    Deltager
                      • Black Hole

Jo tak Finn og alle i andre.

Det var virkeligt hyggeligt, hvis man lige ser bort fra disse to personaser:

Nemlig Bismark og Hilter, som jo begge var tilstede…. !! – Forklaring følger.

Det må gøre om næste år, og serfølgelig håber jeg at komme til MAF igen i år.

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

Nightsky wrote: http://www.starparty.dk/

Hei Lars,

Takk for den. Det ser jo koselig ut på bildene fra i fjor. Kanskje jeg får med madammen på en liten høstferie i september.

Mvh,
                        Bjørn

mstauning
                        Deltager
                          • Black Hole

Det ville da være rigtigt hyggeligt Bjørn.

Bjørn Sandåker
                          Deltager
                            • Neutron star

Det synes jeg også, Michael. En campingvogn hadde vært kjekt å ha. Ikke kun fordi jeg ikke er overbegeistret over å sove på sovesal med mange andre, men også fordi det er mange ting å ha med og i bilen er det jo ikke plass til annet enn madammen og teleskopet! LOL

Men det er så mye å bruke pengene på – campingvogn, Mallincam-kamera til teleskopet, LCD-TV, ny PC, etc. etc. Nå må jeg snart vinne i Lotto! Smile

Mvh,
                            Bjørn

mstauning
                            Deltager
                              • Black Hole

Så må hun jo blive hjemme LOL

Bjørn Sandåker
                              Deltager
                                • Neutron star

LOL Men hvem skal da lage kaffe til meg? Så lenge teleskopet får plass kan hun være med. Big%20smile

Mvh,
                                Bjørn

mstauning
                                Deltager
                                  • Black Hole

Nåja, de andre er jo vant til mig. Noget med at jeg ikke kan overleve uden kaffen, og derfor altid har noget på kanden…. Hmm, det giver jo stof til eftertanke Lamp

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
                                • Emnet 'Aschberg' er lukket for nye svar.