AS overtager astro-forum

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG AS overtager astro-forum

• Dette emne har 17 svar og 18 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 7 måneder siden af Heiko. This post has been viewed 411 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter

jeppe
    Deltager
      • Super Giant

Kære alle medlemmer på AF,

For et par uger siden viderebragte Torben Taustrup et tilbud fra Astronomisk Selskab (AS). I korte træk gik tilbudet ud på, at AS gerne vil overtage Astro-Forum og drive det videre som sit eget.

Det tilbud var så interessant, at jeg har sagt ‘ja tak’.

Med en overdragelse til AS vil forum blive det officielle astronomiske forum, og det vil få dedikeret kræfter til udvikling og vedligeholdelse, som det nuværende setup ikke kan komme i nærheden af at kunne mønstre. Samtidig vil en forankring i en forening betyde, at den nuværende til tider noget problematiske status som privat/forhandlerforum helt kan undgås.

AS har forsikret, at de vil drive forum videre i den nuværende ånd, og den nuværende moderator Torben Taustrup, der også er medlem af bestyrelsen i AS, vil fortsætte sit fortrinlige arbejde.

Timo vil dog ikke fortsætte som moderator. Han vil gerne træde tilbage for at kunne bruge mere tid på ASAK. Jeg vil derfor gerne benytte lejligheden til at sige tusind mange tak til Timo for hans arbejde her på forum. Rigtig mange tak for hjælpen! Smile

Jeg fortsætter heller ikke. Når AS overtager forum, stopper jeg som admin. Det vil ikke være hensigtsmæssigt, hvis der skal tages hensyn til mig som tidligere ejer. Så når overdragelsen er tilendebragt, vil jeg kun optræde som menigt medlem.

Overdragelsen vil foregå løbende hen over de næste par uger.

k_holst
      Deltager
        • Nova

Tillykke (tror jeg)Smile

Ikke fordi jeg er utilfreds med det nuværende AS, men en opgradering af midler og resurser kan jeg kun se frem til med glæde.

Tusind tak Jeppe, for din indsats indtil nu Clap

las
        Deltager
          • Nova

Ja jeg har også oplevet forum meget positivt, som et ret unikt sted!

Jeg håber at det forsætter i samme stil.

andreas
            • Super Giant

Stor tillykke til os alle, jeg håber og tror det vil være en positiv viderudvikling der vil komme os alle til gavn.

Og tak til Jeppe og alle de andre der har drevet og vedligeholdt forum frem til nu.

Lars Malmgren
            Deltager
              • Super Nova

Jeg synes faktisk, at det er en rigtig god idé!
              SÅFREMT at AS kan drive det videre med samme gejst som hidtil og holde det som en frit (næsten 100%) brugerstyret forum.

Og stor ros til Henrik og Jeppe for at sparke en udvikling igang.
              Der skal mod (og penge) til at være dem, der tager første skridt ud i det ukendte.
              Det har i gjort, og Astro-forum er idag en stor succes set fra brugernes side !

Tak for det!

holm
              Deltager
                • Super Giant

Super fed initiativ.

Jeppe og Henrik – I har sgu gjort det godt!

Tak for det…

hoest
                Deltager
                  • Nova

Stor tak til Jeppe og Henrik for det store arbejde de har lagt i dette forum. Glæder mig til at se hvad fremtiden så bringer . AS har midler og recurser til at drive det langtThumbs%20Up

2mas
                  Deltager
                    • Nova

Super fedt. Men lidt sorgmodigt at “miste” Henrik og Jeppe.

Men god vind for astro-forumet fremover

Bjørn Sandåker
                    Deltager
                      • Neutron star

Stor tak til gründerne Jeppe og Henrik, og Timo og alle andre der har lagt ned flot indsats med forumet, og tillykke videre under nye ejere!

Jeg kender ikke personligt så meget til jeres Astronomisk Selskab (AS), men vi har en organisation med samme navn i Norge, som jeg har været medlem af indtil nylig. Den kender jeg som en traditionsrig og seriøs forening. Jeg håber og tror at AS i Danmark også er slik.

Dog har AS i Norge et bitte lille forum og de er nu sikkert lidt misundelige på AS Danmark som får et så flot og stort forum!

Bjørn T. Jønsson2011-03-08 10:58:05

Mvh,
                      Bjørn

michael.bertelsen
                      Deltager
                        • Nova

Tusind tak til Henrik og Jeppe for et fantastisk og uundværligt forum, og det arbejde der er lagt i detClap

…og tillykke til de nye ejere.Michael Bertelsen2011-03-08 14:36:33

tommyf
                        Deltager
                          • Neutron star

Også mange tak herfra, en del år er brugt her og det før forum, og velkommen til de nye bestyrere.

michael
                          Deltager
                            • Giant

tak til jeppe m.fl. held og lykke til AS

palle.b.
                            Deltager
                              • Nova

Det lyder godt, har været meget tilfreds med Astro-Forum og mon ikke også jeg og alle andre vil blive det

fremover. Det lyder som en naturlig udvikling.

timo
                              Deltager
                                • Giant

Jag tackar er också för ett välskött forum och hoppas på att det blir minst lika bra i AS regi.
                                Då ser jag fram emot att bli “Groupie” istället för moderator Tongue
                                Timo

munkholm
                                Deltager
                                  • Neutron star

Håber Astro- forum fortsætter i samme stil, og så en stor tak til Henrik og JeppeClap

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
                                • Emnet 'AS overtager astro-forum' er lukket for nye svar.