ARRIVAL – Fremragende film

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC ARRIVAL – Fremragende film

• Dette emne har 6 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 3 måneder siden af juicy6. This post has been viewed 228 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

nightsky
    Deltager
      • Neutron star

ARRIVAL – Kan på det varmeste anbefales. Syntes den er bedre end Interstellar og The Martian.

Se den nu i en biograf med et ordentlig lydsystem hvor lyden er oppe på ordentlig niveau, så
      man får den rigtige stemming. (Det er ikke tju bang effekter)

lindhard
      Deltager
        • Super Nova

Endnu en film om besøg fra rummet?

Jeg har ikke set den, men foretrækker stadig “Mars Attacks”, som rummer det hele (måske lige undtagen seriøsitet).Lindhard2016-12-02 00:14:06

mvh
        Lars

outlook
        Deltager
          • Super Nova

Jeg ser normalt ikke den slags film. Der skal være noget mere dramatik og action.

Og det får man i den fremragende “Gravity” fra 2013 med Sandra Bullock.

Hilsen Leif,
          “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Den blev i hvert fald skamrost i Filmland på DR i går aftes. Jeg skal helt sikkert ind og se den, de sagde at den var i samme genre som Interstellar og en slags opfølgning.

/Rudi B. Rasmussen

nightsky
            Deltager
              • Neutron star

Efter min mening er Gravity ikke den liga når det kommer til historien.

Her sættes spændingen op af en selv undervejs i filmen.

Et anderledes setup af den type film end der er set længe. Kun et par gange kommer de slidte klichéer.

Nightsky2016-12-02 10:42:06

Rudi
              Deltager
                • Neutron star

Nu ingen spoilers!

/Rudi B. Rasmussen

juicy6
                Deltager
                  • Moon

Apropå Gravity, tillfrågades en fysiker om det som hände i filmen skulle kunna hända i verkligheten. Han funderade länge och svarade:

– Nej, jag tror inte George Clooney skulle tillbringa mer än 10 minuter med en kvinna i 50-årsåldern.

Christer

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'ARRIVAL – Fremragende film' er lukket for nye svar.