Anti dug

• Dette emne har 51 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af Finn. This post has been viewed 1361 times
Viser 7 indlæg - 46 til 52 (af 52 i alt)
  • Forfatter

ac
      • Planet

Hej Kim

Jeg har ikke selv prøvet med min starfire 10, men har også overvejet det. Vil forsøge en gang i juleferien, hvis ellers vejret arter sig.

Jeg kan ikke umiddelbart se et problem, så længe der er er lidt “luft” mht belastningen. Kendrick har jo lavet 12V udgangen for at man skal kunne benytte den til alt det ekstra legetøj.

Jeg vil nok holde mig fra at køre til grænsen. Jeg kan ikke huske hvor meget mit varmebånd trækker, så jeg vil først måle strømmen med varmebåndet sat til maks, inden jeg tilslutter brødrister, kaffemaskine m.m.Big%20smile

mvh AC

ksondergard
      Deltager
        • Giant

Jo men sådan som jeg forstår det, så spændningsregulere DigiFire jo sine udgange alt efter hvor meget varme båndende skal producere… Så jeg er ikke helt sikker på at det er en god ide…..

Jeg vil, når jeg kommer fra arbejde, prøve at finde nogle oplysninger omkring udgangene på DigiFire. Men hvis jeg har ret at det er spændingen der bliver skruet op og ned for, så er det absolut en NO-GO!!!

ksondergard
        Deltager
          • Giant

Og så vil jeg da lige nævne at min pakke fra UK lige er ankommet, virkeligt godt pakket ind Clap

Alt-i-alt har jeg haft en MEGET positiv oplevelse at handle med Modern Astronomy, så jeg har INGEN problemer med at give dem thumbs-opThumbs%20Up

k_holst
          Deltager
            • Nova

Jeg er ret sikker på at de 2 udgange til venstre IKKE er reguleret.

ksondergard
            Deltager
              • Giant

Lyder spændende Kim, jeg prøver at læse dokumentationen der fulgte med DigiFire senere når jeg er kommet hjem.

k_holst
              Deltager
                • Nova

Det ser ud til at det kan virke!

Lige nu trækker jeg 2 varmebånd på 100% og monteringen kører fint.

For en sikerheds skyld har jeg kun monteret en 2A sikring foran DigiFire under testen.

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Kim, nu piller du jo igen LOLLOL

Viser 7 indlæg - 46 til 52 (af 52 i alt)
                • Emnet 'Anti dug' er lukket for nye svar.