Antal indlæg pr side.

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Antal indlæg pr side.

• Dette emne har 8 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af jeppe. This post has been viewed 1360 times
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

mstauning
    Deltager
      • Black Hole

Kunne det ikke være dejligt at få lov til selv at bestemme hvor mange indlæg man vil have pr side. Jeg er jo typen der helst ikke vil have det sideinddelt, og bare få alle 30000 indlæg i en lang køre, istedet for som det er nu… Man kommer hurtigt over til at skulle skifte til side2.

rigo
      Deltager
        • Super Nova

me too Thumbs%20Up

k_holst
        Deltager
          • Nova

Jeg er også imod sideskift i trådene.

Men her er der jo muligheden for at hoppe direkte til den sidste ulæste post, så jeg synes ikke jeg mærker det.

Frank Larsen
          Moderator
            • Super Nova

Jeg synes det vil være fint med mulighed for at se alle indlæg i en tråd samtidigt –

FORUDSAT at man stadig har mulighed for sideopdeling – forestil jer lige en lang tråd med mange tunge billeder – det bliver en dræber at skulle vente til de alle er indlæst før man kan se det sidst indsendte.

jeppe
            Deltager
              • Super Giant

Det er deværre ikke en en mulighed – som i Lyra Forum – selv at vælge, hvor mange indlæg, man vil have vist per side. Det er fælles for alle, hvor mange der bliver vist. Og så kan man jo altid, som Kim rigtigt skriver, kan vælge at gå direkte til slutningen af en tråd.

Der kommer også i version 2.0 en forside, hvor man kan se de nyeste poster. Ved at klikke på linket der, vil man også blive sendt direkte til slutningen af tråden. Så i praksis tror jeg ikek, det vil blive det store problem, at man ikek kan se hele tråden på én gang.

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

Hmm, det var ærgeligt. Det var ellers den bedste funktion på Lyra-forum.

jeppe
                Deltager
                  • Super Giant

Jeg ved det … Der var rigtig mange, der satte pris på det Disapprove

mr.mox
                    • Nova

Kan man så ikke få de nyeste indlæg på side 1, eller få den til automatisk at få til den sidste side?

jeppe
                    Deltager
                      • Super Giant

Jo, man kan sagtens få nyeste indlæg på side 1. Klik på “Besked” i toppen af tråden. Så sorteres indlæggene i omvendt rækkefølge.

Man kan også automatisk gå til sidste nye indlæg ved at klikke på pilen ud for indlægget.

Så begge funktioner er allerede indbygget i forum som standard Smile
                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    • Emnet 'Antal indlæg pr side.' er lukket for nye svar.