Andre tidsfordriv???

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Andre tidsfordriv???

• Dette emne har 71 svar og 35 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af palle. This post has been viewed 1978 timesb. This post has been viewed 1978 times. This post has been viewed 1978 times
Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 72 i alt)
  • Forfatter

baekmand
    Deltager
      • Planet

Eller finde en 89 årige millionøse..

Tage 3 år i “fængsel”, og derefter leve det søde millionær liv

wieben
      Deltager
        • Nova

Cool med alle de forskellige interesser.

Her er mine:

Hvis det blæser:

Kitesurfing – har været surfer aka vind-slave de sidste 20 års tid – de sidste 6 år som kitesurfer.

Hvis det ikke blæser:

Modelflyvning:

[TUBE]hYfb-lIYU3w[/TUBE]

Hvis det er mørkt og klart og konen soverWink :

Astrofoto.

Jeg tænker også at genoptage min gamle interesse for vægttræning.

Arhhh – så er der også tennis. Glemte det næsten.

Det kunne også være spændende at tage pilotcertifikat til svævefly, men der er jo kun 24 timer i døgnet, samt et job der skal passes.

Mvh

Heine

Wieben2008-10-13 21:14:00

ksondergard
        Deltager
          • Giant

Baekmand wrote: Jeg roder med PC, spiller poker og læser om tempelridderne

Tempelridderne? er du frimurer??

k_holst
          Deltager
            • Nova

Hvis der er nogen Sjælændere der har lyst til at være tilskuere ved det løb jeg skal køre her i weekenden, er der nu offentliggjort kort over banerne her: http://www.danskoffroadsport.dk/

Lars Malmgren
            Deltager
              • Super Nova

Hej Kim

Hvor finder jeg starttiderne for lørdagens løb ved Roskilde/Sengeløse ?
              Der kunne jeg godt finde på at kikke forbi, hvis tiden kan findes til det Approve

k_holst
              Deltager
                • Nova

Hej Lars.

Jeg kender desvære ikke tiderne på banerne. Første bil starter ud fra campen kl. 8 (Jeg starter 8.32), så jeg vil tro der er biler på banerne ved Roskilde fra ca. 8.30 til ca. 19.30

mhansen
                Deltager
                  • Nova

Synes da godt nok også jeg nærmest kunne smage dielsel i munden igen, efter at kigge på de billeder. Jeg savner VIRKELIG terrænkørslen, fra militæret i GD.. Det var godt nok sjovt.

I min fritid læser jeg, burde også dyrke vægttræning igen og løber engang imellem. Ellers er jeg også lidt af en computernørd, hvor jeg sidder og spiller alle mulige forskellige spil og engang imellem prøver at programmere et eller andet meningsløst sammen. Men meget af min fritid går med astronomi, hvor hvis vejret ikke er til foto/observation, så læser jeg astrofysik og lign.

k_holst
                  Deltager
                    • Nova

Så er der lige lidt billeder fra weekendens strabedser. Ikke rigtig nogen af ego i aktion, men et par stykker hvor jeg er i hvileSmile

k_holst
                    Deltager
                      • Nova

Jeg skal måske lige benytte muligheden for at prale lidtWink

Jeg har jo ikke bare været i hvile hele weekenden! På resultatlisten kom jeg og min chauffør på en 3.-plads. Hvilket betyder at vi også får en 3.-plads i mesterskabet over hele sæsonnenBig%20smile

rigo
                      Deltager
                        • Super Nova

Ikke bad Kim,,,

PS Men er det en 3 plads ud af 5 hehe

k_holst
                        Deltager
                          • Nova

Jo det har du ret i Rigo.

Men vi er stadig “grønskollinger” på et MEGET lavt budget. Så vi er yderst tilfredse.

Lars Malmgren
                          Deltager
                            • Super Nova

Flot Kim

Jeg nåede desværre ikke at se jer i lørdags, men ud fra billederne at dømme ser det top-fedt ud !!
                            Det må blive en anden gang…
                            Virkelig cool billeder, noget andet end mine venner der sidder og glor F1 i sofaen LOL

Kender du eller har du hørt om en der hedder Steen Fobian ?
                            En bekendt, der har kørt de der Volvo C300, den såkaldte kummefryser med hjul.
                            http://classicunimogs.com/images/volvo4x4-nr3_15k.jpg
                            http://www.can4x4.com/articles/mogfest/5211.jpg

rigo
                            Deltager
                              • Super Nova

Nej det ser sku ikke let ud, rimlige stjelt, er i ikke bange for at vælte bagover

k_holst
                              Deltager
                                • Nova

Bagover – Meget sjældent!

Det sker at nogen triller sidelæns, men det er normalt ikke noget alvorligt. De fleste er kørende igen efter få minutter. Sikkerhedsudstyret er i orden med bur, H-seler og styrthjelm. Personskader har jeg aldrig hørt om ved væltning.

I denne weekend var der en der trillede en omgang sidelæns. Motoren kørte stadig så det var bare afsted igenTongue

mershieta
                                  • Asteroid

Jeg faktisk tegning og maling. Nu, jeg arbejder for en julegave til min søster. Hun ønsker en dejlig maleri for hendes nye hus denne jul ..Smile

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 72 i alt)
                                • Emnet 'Andre tidsfordriv???' er lukket for nye svar.