Alu bord fra Easy Camp

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Alu bord fra Easy Camp

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 7 måneder siden af Lars Malmgren. This post has been viewed 182 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

ksondergard
    Deltager
      • Giant

Sir’s

Jeg ved der er en del som benytter sig af sammenklappelige Alu-borde på Astro-træf etc..

Så jeg vil lige gøre opmærksom på at Silvan har tilbud på disse, 50% :0)

Pris p.t. 149,95 Kr, normalt 299,95 Kr

Mvh

Kent

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Fedest, mon det er stabilt nok til noget astro udstyr med bærbar osv.

Frank Larsen
        Moderator
          • Super Nova

Nok ikke stabilt nok til at have kikkerten stående på – men stabilt nok til at sætte okularer og lign fra på. Har selv et lign.

Jeg vil dog anbefale at man anskaffer et bord med plastik lameller og aluben istedet for ren alu. Så bliver overfladen ikke helt så kold at røre ved.

ksondergard
          Deltager
            • Giant

Jeg har selv købt et, og det virker meget stabilt. Bærbar og andet små udstyr er ingen problem…

Obs. der var kun et tilbage i Silvan Ballerup da jeg købte mit igår…

Købte det udelukkende fordi jeg har fået lov af “she-who-must-be-obeyed” til at tage til MAF astrotræf :0) og så kunne jeg godt bruge sådan et….

Men du har da nok ret Frank, alu kan godt være koldt at røre ved…. men det er der jo råd for, evt. i form af en t-shirt som dug eller lign….

tommyf
            Deltager
              • Neutron star

Har allerede et bord, men det er lidt varklevorgen og sætter man EQ hovedet på det buer det lidt under vægten Smile.

Lars Malmgren
              Deltager
                • Super Nova

Udsolgt i Frederikssund Cry

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Alu bord fra Easy Camp' er lukket for nye svar.