AIP4WIN og Windows 10

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR AIP4WIN og Windows 10

• Dette emne har 18 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af nightsky. This post has been viewed 273 times
Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter

nightsky
    Deltager
      • Neutron star

Du har ret Mogens. Jeg har også været tæt på at investere flere gange, om ikke andet så for at få bogen Smile Så vi må håbe de laver en opdatering.

pur
      Deltager
        • Giant

Hej Mogens

Jeg har ikke skrevet til Perry endnu. Men det kræver vist en helt ny aipwin version for at løse det problem. Jeg prøvede, for sjov, lige at installere det på et par af vores nye pc’er med win 7 på job i går, og der virkede det heller ikke.

Så det er vist som at købe en lottokupon med det program 😉 Ærgerligt for det er ret godt program.

Mogens.Bildsøe
        Deltager
          • Nova

Hejsa,
          fik nedenstående mail fra Willmann. Fulgte mailens instrukser, hentede AIP4WIN INSTALLATIONS-fil (fra AIP4WIN hjemmeside,) og geninstallerede og gen-registrerede (online).
          PÅ min pc kører AIP4WIN nu fint- først under windows 7 og nu under windows 10.
          Det er vigtigt at placere den udpakkede installationsfil på skrivebordet og at køre den herfra som administrator kompatibel med xp servicepk. 3 (højreklik og GÅ DIREKTE til “Fejlfinding i forbindelse med kompatibilitetsproblemer…” menuens nederste punkt: Foretag fejlfinding af programmet)!!!!

Link til mailens PDF fil:
          https://www.dropbox.com/s/wewqmyc10hekhcx/Willmann-Bell%20Guide%20to%20using%20the%20ActiveXRegistration%20Utility.pdf?dl=0

Hilsen Mogens B.

nightsky
          Deltager
            • Neutron star

Gode nyheder Mogens

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
          • Emnet 'AIP4WIN og Windows 10' er lukket for nye svar.