ADVARSEL: OSX 10.11 El Capitan

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR ADVARSEL: OSX 10.11 El Capitan

• Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af jakob. This post has been viewed 78 timesandersen. This post has been viewed 78 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Hvis du har en Mac og endnu ikke har opdateret OSX til 10.11, så tøv en kende.

Efter jeg har opgraderet virker min PhotoShop Elements 11 meget ustabil, kan feks ikke gemme filer

Håber dæleme at jeg kan rulle tilbage eller at der snart kommer en update til OSX og/eller PSE.

https://forums.adobe.com/thread/1968369

http://blog.conradchavez.com/2015/09/30/os-x-10-11-el-capitan-will-adobe-software-work/#PhotoshopE11rudibr2015-10-10 08:45:04

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
      Deltager
        • Neutron star

Der er måske lys for enden af tunellen:

link

Da det jo heldigvis kun er Save As der ikke virker, bruger jeg følgende (klodsede) workaround:

1) kopier et tilfældigt billede af den type du vil gemme dit billede i, kald det feks x.jpg

2) åbn x.jpg

3) marker alt i det billede du ikke kan Save As og copy/paste ind i x.jpg

4) gem x.jpg, Save og ikke Save As

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Der står lidt mere her: LINK

Det er tilsyneladende kun Photoshop Elements 11 købt gennem App Store den er gal med. Det er så desværre den version jeg har installeret

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Så er problemet løst, Adobe har foræret mig en PhotoShop Elements 13 kvit og frit

/Rudi B. Rasmussen

jakob.andersen
            Deltager
              • Super Giant

Hold da op, Adobe har ellers ikke for vane at forære tingene væk. Men det var nok nemmere for dem end at fikse den gamle.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'ADVARSEL: OSX 10.11 El Capitan' er lukket for nye svar.