Adapter

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Adapter

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år siden af jens. This post has been viewed 31 timesjacobsen. This post has been viewed 31 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej alle

Jeg ville gerne havde en adapter til sådan et stik her og en forlænger ledning.

der er 6 ledninger i, men jeg ved ikke hvad sådan et stik hedder, det er til at forlænge min håndkontrol til min CGEer i en align situasion, jeg kan ikke nå at se ordentligt på skærmen da den er lige lidt for langt væk.

Jeg har sådan en Adapter til min EQ6er det er jo bare en alm. netværksadapter.

Ved ikke rigtig hvad og hvordan jeg ellers skulle lave en forlænger da ledningen er fastmonteret i selve håndkontrolle til CGEern.

Gode ider modtages med kyshånd 🙂

mvh Finn

jens.jacobsen
      Deltager
        • Neutron star

Hej Finn.

Som jeg lige kan se det, så er det et RJ12 stik der sidder på håndkontrollen på en CGE opstilling.

Der findes mange RJ12 forlængerkabler, se f.eks her:

http://elektronik-lavpris.dk/p114443/W68264_TEL_6P6C/RJ12_M/F_BLACK_VERL._6m./

Her er stort set den samme, men kun til 24 kr..

http://www.av-cables.dk/forlaengerkabel-6p6c/telefonkabel-forlaenger-rj12-6-meter.html

mvh
        Jens

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Hej Jens

Du er bare alletiders, takker mange gange og jeg tror det er den, og til prisen kan man godt satse lidt.

Takker.

mvh Finn

ps. er bestilt 🙂Finn2015-02-28 13:10:48

jens.jacobsen
          Deltager
            • Neutron star

Det manglede da bare!

Og prisen er så lav at det ikke kan betale sig at bøvle med at lave selv. Tror selv jeg skal have fat i noget tilsvarende til EQ8’eren.

mvh
            Jens

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Adapter' er lukket for nye svar.