1100d til salg på dba.dk

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER 1100d til salg på dba.dk

• Dette emne har 10 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 6 måneder siden af henrik. This post has been viewed 41 timesschneider. This post has been viewed 41 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

henrik.schneider
    Deltager
      • Nova

800kr for et 1100d brugt uden objektiv.
      Blot til jeres information.
      http://www.dba.dk/canon-canon-eos-1100d/id-1024549439/

henrik.schneider2016-05-24 08:11:14

bjoerk.jensen.nova
      Deltager
        • Giant

Der er over 700 forskellige Canon ting til salg på det link ☺☺☺

henrik.schneider
        Deltager
          • Nova

Bjørk Jensen ***nova wrote: Der er over 700 forskellige Canon ting til salg på det link ☺☺☺

Det har du ret i Bjørk, og jeg kan se (som du sikkert og har set) at det jeg linkede til nu ikke længerer er på siden, de er tilsyneladende solgt. Med den pris går det hurtigt

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Jeg nåede at se den. Det var en fra Skanderborg området.

/Rudi B. Rasmussen

claus
            Deltager
              • Main Sequence

Hej Henrik.

Jeg har omsider fået anskaffet mig et EOS 1100D. Du skrev i foråret om at du evt. godt ville fjerne filtrene foran chippen i det for mig. Vil du mon fortsat gerne det?

Mvh Claus Abel.

Hjemmebygget 10" Newton f 5,1 - APM 107 apochromat refraktor f 6,5 - Canon EOS 1100D modificeret til astrobrug, dagslysfiltre fjernet, ingen andre filtre foran chippen. - Hjemmelavet gaffelmontering, RA Drive 270 tænder ved Modul 1, AC synkronmotor og udveksling. Dek. Drive 220 tænder ved Modul 1, DC motor med udveksling.

henrik.schneider
              Deltager
                • Nova

Claus wrote: Hej Henrik.

Jeg har omsider fået anskaffet mig et EOS 1100D. Du skrev i foråret om at du evt. godt ville fjerne filtrene foran chippen i det for mig. Vil du mon fortsat gerne det?

Mvh Claus Abel.

JA da, selvfølgelig vil jeg det – ingen problem.
                Det er gratis, men på dit ansvar.

Vi kunne evt. gøre det på Starparty, hvis du kommer der og vi kan låne et lokale.
                Alternativt er du velkommen forbi mig i Hobro i næste uge.

Frank Larsen
                Moderator
                  • Super Nova

I kan godt låne et lokale på Kompedal – hvis andre må kigge med 😉

henrik.schneider
                  Deltager
                    • Nova

FrankLarsen wrote: I kan godt låne et lokale på Kompedal – hvis andre må kigge med 😉

Helt fint for mig, Claus hvad siger du – er du på Kompedal lørdag efter 1200 ?

claus
                    Deltager
                      • Main Sequence

Det lyder søreme fint. Jeg har ikke fri så jeg kan deltage i Star party, men jeg har fri i hele næste uge på nær torsdag, så vil jeg komme forbi dig når det passer.

Mvh C.Abel.

Hjemmebygget 10" Newton f 5,1 - APM 107 apochromat refraktor f 6,5 - Canon EOS 1100D modificeret til astrobrug, dagslysfiltre fjernet, ingen andre filtre foran chippen. - Hjemmelavet gaffelmontering, RA Drive 270 tænder ved Modul 1, AC synkronmotor og udveksling. Dek. Drive 220 tænder ved Modul 1, DC motor med udveksling.

claus
                      Deltager
                        • Main Sequence

Jeg kan ikke lørdag, er på arbejde denne dag, (er hos Mols-Linien), desværre, det havde da ellers været oplagt så andre også kunne se hvorledes indgrebet udføres. Det må så nødvendigvis blive hjemme hos dig privat Henrik, jeg kan alle dage i næste uge på nær torsdag, uanset tidspunkt. Så blot sig til hvornår du kan, så kan vi jo bringe et indlæg her på forum om hvordan indgrebet udføres i stedet!

Mvh C.Abel.

henrik.schneider
                        Deltager
                          • Nova

PM sendt

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Emnet '1100d til salg på dba.dk' er lukket for nye svar.