Svar til: Er der overhovedet liv i udviklingen endnu?

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Er der overhovedet liv i udviklingen endnu? Svar til: Er der overhovedet liv i udviklingen endnu?

Torben Taustrup
Admin
    • Neutron star

Hej Bjørn

Der var jo en meget stor utilfredshed da det nye forum gik i luften, og dette fik Rudi til at starte et forum, som i højere grad faldt i de klagendes smag. Godt nok er der tale om en forholdsvis lille flok, som har ytret deres utilfredshed, men det har i høj grad været meningsdannerne.

Hvor mange der har valgt Rudis forum i stedet for nærværende ved jeg ikke. Om nogle vil vende tilbage efter at forum er blevet opdateret med nyt layout og ekstra funktioner er svært at sige. Toget er vel kørt, hvis formålet er at samle hovedparten af dansk amatørastronomi i det samme forum.

Som jeg tidligere har skrevet, så er jeg rystet over den voldsomme reaktion der kom, da det nye forum blev præsenteret. Det nye forum fungerede, ganske vist med nogle mindre fejl, men folk kunne fortsat skrive indlæg, og der kunne indsættes billeder.

Nu er layout så ændret. Efter min mening er det ikke så elegant som det var før, men lad os nu se, hvad folk siger….

mvh
    Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.